Jász Erzsébet honlapja

Születési hely, idő:

Jászberény, 1990.

 

Tanulmányok:

2015 - DE TTK, Társadalomföldrajzi és Területfejlesztési Tanszék, doktori ösztöndíjas

2012 - 2015. DE TTK, Tanári MSc, Földrajz tanár, történelem tanár

2009 - 2012. DE TTK, földrajz BSc, Alapokleveles geográfus, tanári szakirány

2005 - 2009. Medgyessy Ferenc Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, Debrecen

 

Kutatási terület:

-          földrajz szakmódszertan

-          oktatásföldrajz, szakképzés

-          természettudományos tantárgyi attitűdvizsgálat

 

Nyelvismeret:

-          angol középfokú „C” – típusú állami nyelvvizsga

-          francia középfokú „A” – típusú állami nyelvvizsga

 

Tudományos, közéleti tevékenység:

-          2011 - 2015. DE Tehetséggondozó program tagja

-          2012 - 2015. DE Hatvani István Szakkollégium tagja

-          Magyar Földrajzi Társaság tagja

 

Elismerések:

-          2013 - 2014. Köztársasági ösztöndíj

-          2014 - 2015. Köztársasági ösztöndíj

 

Egyéb ismeretek:

-          számítástechnikai ismeretek: MS Office, SPSS

-          B típusú vezetői engedély

 

Publikációk:

-        Szilassi P. – Farsang A.–M. Császár Zs. –Pál V. – Teperics K. – Balázs B. – Jász E. 2017: Milyen a jó földrajz tankönyv? - Értékelési módszerek a XXI. században. Geometodika: Földrajz szakmódszertani folyóirat 1: (1) pp. 35-48

-        Pénzes, J. - Pásztor, I. Z. - Jász, E. 2017: Gypsy population in Hungary – databases and their background. In: István Polgár, Ioan Horga, Mircea Brie (szerk.) Migration and European Integration of Minorities. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing (LAP), pp. 37-51.

-        Malmos, E. - Jász, E. - Revák Markóczi, I. 2017: Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level. – Journal of Education of Science Education: Revista de Education en Sciencias 18: pp. 109-113.

-        Jász, E. 2016: The Role of the Foreign Citizen Students in the Hungarian Public Education. – Eurolimes 22. pp. 19-26.

-        Jász E. 2016: A cigányság helyzete az oktatásban. – In: Szilágyi F. – Pénzes J. (szerk.): Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében, Partium Kiadó, pp. 127 – 147.

-        Jász, E. - Chrappán, M. – Malmos, E. 2016: "How did science lessson go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subjects. EDULEARN16 Proceedings. IATED Academy pp. 283-292.

-        Malmos, E., - Chrappán, M., - Jász, E. 2016: What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science. EDULEARN16 Proceedings. IATED Academy pp. 9105-9115.

-        Jász E. – Bujdosó Gy. 2016.: Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról. – In: Buda A. – Kiss E. (szerk.): Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása, Kiss Árpád Archívum Könyvsorozata, IX. kötet, Debrecen pp. 148 - 158

-        Jász E. – Dézsi Gy. 2015: Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre. – In: M. Császár Zs.  (szerk.): Oktatásföldrajzi vizsgálatok – A magyar közoktatás hozzájárulása a gazdasági növekedéshez, és a társadalmi esélyegyenlőtlenségek felszámolásához, Kontraszt Kiadó, Pécs, pp: 81-100.